fredag den 31. december 2021

Godt nytår

Vær velkommen 2022


Så er det endnu en gang blevet nytår. Det sker efterhånden med noget, der føles som kortere og kortere mellemrum.

Nytårsaften fejrer vi relativ stilhed. Der var en gang, hvor der var anderledes gang i den. Billedet er fra Nuuk en gang i halvfemserne, hvor nyårets komme bestemt ikke blev fejret i stilhed. Det var dengang.

Jeg gider ikke komme med kommentarer til året, der gik. Det er der masser af Kloge-Åger, der nok skal gøre.

Så jeg nøjes med et ønske om et godt nytår til alle bloggens læsere.

2 kommentarer:

Anni sagde ...

Tak I lige måde. Og tak for dine blogindlæg, selvom jeg ikke kommenterer, så læser jeg dem altid med forventning, og sætter stor pris på dem, der er med svirp til bl.a myndigheder, naturoplevelserne, dine madopskrifter, dem hvor jeg får rørt smilebåndet og dem med dagligdagens gøremål. Tak for dem allesammen.

Jesper Hansen sagde ...

Hej Anni
Tak og i lige måde.
Jesper