mandag den 30. november 2015

Gorm Den Gamle

Buler i bilen på første søndag i advent

Troldand i søgang på Limfjordens bølger.
Mens vi ventede på stormen Gorm var det i øvrigt første søndag i advent. Dina var i kirke og til juletræstænding i medborgerhuset - og jeg kørte en tur med kameraet.

Egentlig skulle  jeg jo have sat julelys op uden for, men med udsigt til en mulig orkan, besluttede jeg at vente et par dage.

Om aftenen var øboerne forsamlet i medborgerhuset til fællesspisning - og da vi skulle hjem, kørte naboen fgm ind i min bil. Den er ellers lige kommet tilbage fra værkstedet efter ulykken i slutningen af oktober - og nu kan vi så begynde forfra igen...

Men bulerne i bilen var altså også de eneste skader, der ramte os på en aften, hvor broer og S-toge var stormramte. Jeg synes nu nok, at det efterhånden er ved at tage overhånd med det vejrhysteri. Hvis kronprinsen kan køre over broen i blæsevejr, så kan alle andre nu nok også. Danskerne er efterhånden en flok degenerater uden stamina...
Sortkrage på fugleflugtslinjen.

Ingen kommentarer: