onsdag den 23. februar 2011

Dagens ord XXXVIII

Jeg ser, at der i Nørretranders er åbnet et nyt bring-pizza-ud-firma med det opfindsomme navn Simon Spis. Firmaet har naturligt nok et websted med adressen www.simonspis.dk - og her springer kæden altså af. Prøv lige at kigge på adressen en gang til! Jeg tror nok, at hvis det var mig, der skulle bestemme, så ville jeg altså sætte en lille bindestreg ind i adressen, så den bliver til www.simon-spis.dk - bare for at undgå alle misforståelser!

Jesper

3 kommentarer:

JowDeet sagde ...

så så Jesper nu ingen pis med dig.

Jowdeet ._.

Per Gissel sagde ...

Hej Jesper,
Har du ikke sat bindestregen forkert .. mener det bør være: Simons-pis.dk

Jesper Hansen sagde ...

Jeg har modtaget denne kommentar fra Simon Spis:
"Det er god humør! Men som som den kære Simon Spies har udtalt, så er
"dårlig reklame bedre end ingen reklame" :-) så nu ved alle på bloggen,
at der er et nyåbnet Pizzeria i Nørre Tranders."

Og jeg har svaret følgende:
"Ja, det er i hvert fald i Simon Spies ånd - og jeg kan så glæde mig over, at
hver gang simonspis bliver googlet, vil der også være en henvisning til min
blog - så på den måde har vi alle glæde af det..."


Jesper