mandag den 11. april 2016

Livet i det fri

Dagens høst

Forårslystne gravænder gør sig til i distriktet.
Jeg stod op, før fanden fik sko på. Meteorologerne havde lovet fint vejr, så rygsækken blev pakket med fotogrejet og en stor kande kaffe - og så drog jeg ellers ud i naturen.

Kaffen fik jeg ikke megen glæde af, for jeg havde i skyndingen glemt en kop, men en herlig morgen blev det alligevel til.

Jeg havde håbet på billeder af skestorken, men den lader vente på sig. Jeg så et par stykker i lørdags ved Attrup Havn, men endnu er der lidt langt mellem dem.

Her er et hurtigt kig på nogle af de billeder, jeg tog i dagens løb...

Den grønbenede rørhøne er netop flyttet ind i gadekæret.
Gæs i Ulvedybet.
Ikke bare fugle, men også en hare i modlys.
Ryle ved Ulvedybet.
Rødben i strandkanten ved Perlen.
Rødhals på Bjerget.

Ingen kommentarer: