tirsdag den 14. august 2018

De glade tressere II

De kom, de så, de festede...

Jeg bød velkommen iført de gamle havetræsko. Det var jo havefest...
Thit-ind til festen...
Det blev en herlig fest,, da jeg lørdag fejrede min tresårs fødselsdag. Gæsterne kom fra nær og fjern og gjorde dagen til begivenhed, jeg sent vil glemme.

Jeg fik en klump i halsen, da det hele begyndte ved middagstid - og klumpen vendte tilbage flere gange i løbet af dagen, for der blev sagt mange pæne ting, som rørte mig dybt. Ingen nævnt, ingen glemt, men tak til alle for de pæne ord og fordi I mødte op med godt humør og feststemning.

Min gamle skolekammerat, Per, deltog også og forevigede den gode stemning. Her er en stribe af Pers billeder...

Pegefinger-moral...
Og snakken gik...
De indledende øvelser foregik på gårdspladsen...
Dina har ordet...
Mogens mindedes de gode, gamle dage i Nuuk og Beijing...
Godt humør bordet rundt.
Bord 2 i ivrig snak.
Det regnede uden for, men inde i teltet skinnede solen hele dagen.

Ingen kommentarer: