søndag den 30. august 2015

Dagens overspringshandling

Styr på positionen

Egentlig har jeg nok at lave, men på den anden side set: Det er jo søndag - og lidt sjov skal man da have i weekenden.

Så i stedet for fornuftigt at passe haven og min mange forskellige opgaver i øvrigt, søsatte jeg et lille hurtigt projekt, der nok tog tid fra noget andet, men heller ikke vælter planlægningen fuldstændigt.

Jeg har længe haft kig på bjælken over carporten og tænkt, at den er velegnet til en eller anden form for tekst - for eksempel "Velkommen hjem, gamle dreng!" eller "Her bor de tossede".

Imidlertid endte det - inspireret af tidens tendens til GSM og Tomtom - med en almindelig positionsangivelse, så strømmen af geocachere, der plejer at komme forbi huset i weekenderne, kan se, hvor de er.

Vi andre kalder det dog fortsat Nørremarksvej 6.

Jeg fandt positionsangivelsen på Google Maps og skar en skabelon. Så var det ellers op på stigen og frem med Graffiti-dåsen. Alt i alt tog projektet sølle to timer...

Ingen kommentarer: