torsdag den 1. oktober 2015

Linselus

Snapshots

Før tilværelsens ulidelige træthed meldte
 sig i parlamentets særlige rum for pressebriefinger.
Da jeg for et par uger siden var i Strasbourg med journalistforbundet, var der selvfølgelig også en del pressefotografer med på turen. Og så kan det altså ikke undgås, at der bliver taget et billede eller to. Sådan er det bare...

Forleden modtog jeg en mail med en stak fotos fra Ole Toldbod i Aarhus. Den venlige mand sendte alt, hvad han havde taget på turen, hvor jeg medvirkede.

Her er et par af billederne, der er så teknisk perfekte, at jeg bliver helt grøn af misundelse... Tak til Ole!
EU er ikke godt for mit blodtryk, så jeg glemte i et øjebliks
ophidselse at bruge mikrofonen. Men når man taler med hele
kroppen, er der jo heller ikke behov for oversættelse til italiensk!
På vej til ugens vigtigste begivenhed - vinsmagning.

Ingen kommentarer: