fredag den 7. december 2007

Lys i mørket

Det er egentlig ved at være lidt trivielt. Men vi ser billederne overalt. I aviserne og som afslutning på vejrudsigter og nyhedsudsendelserne i TV. Billeder af det magiske øjeblik midt på dagen, hvor solen viser sig under horisonten på den arktiske sydhimmel.
Men da jeg ikke tidligere har vist udsigten fra mit kontor, vover jeg da også at blande mig i koret med endnu et billede af en rødflammet himmel.
Og så er der jo lys forude. Der er såmænd kun to uger til, at det hele vender endnu engang og det igen bliver lysere og lysere for hver dag. For mit eget vedkommende vil jeg kun i begrænset omfang opholde mig i Tromsø i perioden fra den 21. december til 21. januar, og det vil altså i realiteten sige, at mørketiden for mit vedkommende snart er overstået.
Og så er det forresten igen blevet weekend.

Ha' det
Jesper

Ingen kommentarer: