mandag den 13. august 2018

De glade tressere

Festen er forbi...


Lørdag fejrede jeg min tresårs fødselsdag tidligere på året med en lille havefest for de nærmeste venner og familie.

Det blev en god dag - og en god fest med masser af snak og mad. Alt det vender jeg sikkert tilbage til i løbet af ugen. Lige nu er den mest presserende opgave at få ryddet op.

Det er nu en forholdsvis overskuelig opgave, for festen foregik på trods af et mindre godt vejr i haven med udlejningsservice, lånte borde og stole samt et stort spejdertelt - og søndag aften manglede jeg sådan set kun at tage teltet ned.

Jeg klarede oprydningen alene. Det skal man ikke have ondt af. Ramt af en lettere alkohol-forgiftning var det helt fint at tulle rundt og nusse - og så lige tage et par glas og sådan i hånden, mens jeg skyllede systemet i gennem med masser af kaffe.

Mandag venter så hverdagen igen...

Ingen kommentarer: