torsdag den 28. juni 2018

Farvel til Sisimiut

Jeg vinker farvel

Så er tiden ved at være inde til at sige farvel til Sisimiut - og det gør jeg så med billedet af gråanden, der vinkede til mig forleden.

Det har været fem skønne måneder i et levende og dynamisk samfund - og hvor der sker meget mere end i en by af tilsvarende størrelse i Danmark.

Det meste af tiden har jeg skåret hakkelse i døgnets rejsestald og dermed været med til store og små begivenheder i den by, som i sin tid - for 25 år siden - var mit første møde med Grønland.

PC'en ryger om et øjeblik i en flyttekasse, som jeg overlader til Royal Arctic Lines forgodtbefindende - og jeg kan derfor være lidt svær at komme i kontakt med. Men hvis det virkelig gælder, så prøv mit grønlandske telefonnummer: +299 53 58 00.

Fredag går det med Air Greenland til Danmark - og jeg skulle gerne, hvis ellers Gud og Grønlandsfly vil det, lande i Aalborg sent fredag. Mandag er det så business as usual...

Ingen kommentarer: