lørdag den 6. januar 2018

Hattedamer og mænd

Nytårsløjer eller hærværk

Min kone påstår, at jeg er r..kedelig, men jeg er da heldigvis ligeglad....

Den ægteskabelige uoverensstemmelse handler om kostumeballer, karneval og lignende festivitas. Det synes jeg ikke er sjovt. Jeg har simpelthen ikke noget behov for at klæde mig ud. Jeg er godt tilfreds med mig selv, som jeg er...

Det gælder også de såkaldt sjove nytårshatte. Det synes jeg heller ikke er sjovt.

Men jeg er dog ikke så meget træmand, at jeg ikke har øje for, at det kan more mindre befæstede sjæle - og under alle omstændigheder kan der jo komme gode og festlige billeder ud af situationen.

Fredag aften var vi til nytårsgildehal i Sct. Georgs Gildet. Det foregik med det helt store udtræk, hvad hatte angår. Så her er et par fotos fra en i øvrigt god og festlig aften i gode menneskers selskab...

Ingen kommentarer: