mandag den 15. maj 2017

Festens glæde

De små ting

Bloggeren sammen med direktør i Aarhus Havn
 Jacob Flyvbjerg Christensen. Foto: Jesper Skatka
Grønlænderne kender festens glæde, skrev Knud Rasmussen, men vi andre holder os nu heller ikke tilbage, når vi er i Grønland.

Fem år blev takseret til et gavekort til en god middag - og
den slags tager jeg gerne imod.
Mobilfoto: Peter Schou Rasmussen
Blandt andet fandt min gamle nabo fra Arbejder-bevægelsens Kollegium i Aalborg, Poul Hededal, der er formand for organisationen Arctic Business Network, lejlighed til at markere, at jeg nu i fem år år har fungeret som foreningens informations-medarbejder. Fem år er ikke meget, og jeg havde ikke selv skænket det en tanke, da jeg måtte en tur på podiet for at modtage en lille hilsen i den anledning. Det var så dagens store overraskelse til den positive side.

Om aftenen var der reception - og egentlig deltog jeg for at fotografere gæsterne. Men folk mente rimeligvis, at det også var på sin plads med et foto af min ringhed. Og der præsterede jeg altså virkelig at ligne et fjols. Men vinen var god...

Ingen kommentarer: