søndag den 3. juli 2016

Lidt mere Lille Vildmose

Ikke bare elg
Familien Grågås på svømmetur.
Lørdag morgen var jeg i Lille Vildmose for at fotografere - især elgene, men der kom også andet ud af det, selv om jeg især tidligt på den regnfulde morgen manglede lys.
Det er første gang, jeg fotograferer gråstrubet lappedykker, men det
er en flot fugl, så jeg er glad for at have fået den i bogen.
Der er mange gråstrubede lappedykkere i området.
Jeg er lidt i tvivl, men jeg gætter på, at
det er unger af gråstrubet lappedykker.
Rørhøgen er en anden karakterfugl i Lille Vildmose.
Allerede ved indgangen mødte vi to traner.
Det blev til en masse begejstrede fotos af tranerne,
selv om det kneb alvorligt med lyset: ISO 6400!
Fortsat ISO 6400 og så skudt gennem forruden. Sådan et
billede kan ikke bruges til noget som helst!
Og så slutter vi lige med et pænt og ordentligt belyst foto af familien Svane.

Ingen kommentarer: