fredag den 15. oktober 2010

Smoking

Torsdag aften havde jeg for en gangs skyld lejlighed til at lufte min smoking - noget det ellers har skortet på, mens vi boede i Norge.
Jeg kunne med tilfredshed konstatere, at den stadig passer - og jeg følte mig ganske godt tilpas.
For selv om det måske ikke altid lige ser sådan ud, så er en smoking faktisk noget af det mest behagelige tøj, der findes. Det er tøj, som er skabt til festlig udfoldelse - hvor der ikke er noget, der strammer, selv om man måske kommer til at spise lidt ekstra. Samtidig er jakken ganske let, så man kan bære den indendørs i et ellers meget varmt festlokale. Så jeg ser da også frem til, at der i fremtiden vil komme mange andre lejligheder, hvor jeg kan iføre mig dette festlige kostume.
Dina syntes, at den højtidelige lejlighed skulle foreviges, så selv om billedet teknisk set ikke er faldet så heldigt ud, synes jeg alligevel, at jeg vil dele det med bloggens læsere.

Ha' det
Jesper

Ingen kommentarer: