mandag den 11. maj 2009

Efterlysning

I forbindelse med vores flytning står det mig lysende klart, at jeg kommer til at mangle tre eller fire cd-holdere af den type, som ses på billedet.
Problemet er, at modellen ikke længere produceres, så jeg vil bede alle bloggens læsere om at holde et vågent øje med loppemarkeder, den lokale isenkræmmer eller designbutik og andre steder, hvor man måske kan finde den pågældende holder.
Hylden er i sin tid tegnet og produceret af Tommy Larsen, og for et par år siden blev designet overtaget af Rosendahl, som desværre har stoppet produktionen.
Materialet er en let aluminiumsprofil påsat to gummivulster, hvorimellem man fastklemmer cd-coveret. Den er produceret i to versioner - en i børstet aluminium og en i sort. Jeg er liebhaver til begge modeller.
Skulle du falde over en sådan cd-hylde, kan jeg kontaktes via djepster@gmail.com. Jeg dækker naturligvis indkøb og forsendelse og - hvis det ønskes - kan jeg også kvittere med hædrende omtale her på bloggen.

Ha' det
Jesper

1 kommentar:

Per Gissell sagde ...

Hej Jesper
Håber du har modtaget mine mails, som giver mulighed for at dekorere et "helt hus"
/Per