lørdag den 18. oktober 2008

Luft under vingerne
















Så er min internet-forbindelse endelig i orden igen - det giver luft under vingerne og kontakt til omverdenen. Nåh ja, det giver mig også mulighed for igen at lufte mine meninger om dette og hint her på bloggen.
Det vil jeg imidlertid ikke trætte dig med, kære læser, her fra morgenstunden lørdag. Vejret er fint, men det er stadig buldermørkt i skrivende stund ved sekstiden. Jeg er på vej til Tromsø for at gøre nogle ting klar til en konference, der begynder søndag middag, så jeg kan holde mest muligt af lørdagen fri. Jeg tillod mig nemlig den frihed at holde tidligt fri fredag, så jeg kunne nå hjem, inden solen gik ned kl. halvfem. Dagen er efterhånden skrumpet ind til sølle 8 timer, så det er med at nyde lyset, når det er der. Så må vi arbejde om natten!
Forleden kom jeg forbi fiskefabrikken i Straumshella og fangede denne flotte skarv, der uanfægtet af en fræk gråkrage lufttørrer sine vinger.
God weekend!

Jesper

Ingen kommentarer: